Elektrificirana vozila so prihodnost, ki je že na dosegu roke.

NISSANOVA ELEKTRIFICIRANA VOZILA

Elektrificirana vozila so prihodnost, ki je že na dosegu roke.

Elektrificirana vozila so prihodnost, ki je že na dosegu roke.

Elektrificirana vozila so prihodnost, ki je že na dosegu roke.

Ni nujno, da prehod na elektrificirano vozilo predstavlja velik korak. V vrsti možnosti elektrifikacije boste gotovo našli vozilo, ki je kot nalašč za vas.

Ni nujno, da prehod na elektrificirano vozilo predstavlja velik korak. V vrsti možnosti elektrifikacije boste gotovo našli vozilo, ki je kot nalašč za vas.

Ni nujno, da prehod na elektrificirano vozilo predstavlja velik korak. V vrsti možnosti elektrifikacije boste gotovo našli vozilo, ki je kot nalašč za vas.

Blagi hibrid, ki optimizira učinkovitost

Blagi hibrid, ki optimizira učinkovitost

Blaga hibridna vozila uporabljajo bencinski motor za pogon koles, litijeva baterija pa zagotavlja podporo. Tehnologija stop-start poveča učinkovitost, saj se v prostem teku ali ob dvigu noge s pedala motor ugasne, s čimer se zmanjšajo izpusti in stroški uporabe.

Hibrid, razburljivo elektrificirano doživetje

Hibrid, razburljivo elektrificirano doživetje

V hibridnih vozilih je običajnemu bencinskemu motorju dodan električni motor, ki vam prinaša številne prednosti električnega pogona brez potrebe po polnjenju. Sistem samodejno preklaplja med električnim pogonom, pogonom na gorivo ali mešanico obeh, odvisno od moči pritiska na pedal.

e-POWER – zmogljiva kombinacija

e-POWER – zmogljiva kombinacija

e-POWER je kombinacija bencinskega motorja, ki polni akumulator, in električnega motorja, ki poganja kolesa. Vozilo deluje podobno kot električni avtomobil, saj se zmanjšajo izpusti in stroški uporabe, ker pa ne zahteva polnjenja, vam voznih navad ne bo treba spreminjati. Poleg tega se za dodatno polnjenje akumulatorja uporablja regenerativna energija.

100-odstotno električni pogon za prihodnost

100-odstotno električni pogon za prihodnost

Z električnim motorjem in akumulatorjem so postanki na bencinskih črpalkah preteklost. Električna energija je čista, tiha, učinkovita in cenejša, vendar vozila ni treba polniti, zato vam ni treba natančneje načrtovati daljše poti ali doma namestiti polnilnega mesta.

Na kratko o naših možnostih elektrifikacije

Na kratko o naših možnostih elektrifikacije

Na kratko o naših možnostih elektrifikacije

  Blagi hibrid

Hibrid

e-POWER

100% električni pogon

Kako deluje? Bencinski motor med pospeševanjem in vožnjo z regulirano hitrostjo podpira akumulator.

Bencinski in električni motor enakomerno poganjata vozilo.

Kombinacija bencinskega motorja, ki polni akumulator, in električnega motorja, ki poganja kolesa. Vozilo v celoti poganja električni motor z akumulatorjem.y
Kaj poganja kolesa? Bencinski motor

Oboje

Električni motor Električni motor
Kako se polni akumulator? Z regenerativnim zaviranjem se akumulator polni med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo. Za polnjenje je vozilo treba priklopiti na električno omrežje.
Ali je potreben bencin? Da

Da

Da Ne
Kakšna je vožnja? Dodajanje navora za odzivnejše pospeševanje.

Takoj razpoložljiv navor in tišja vožnja.

Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja. Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja.
Izpusti CO2 Manj izpustov[1]

Občutno manj izpustov[2]

Minimalni izpusti[2] Brez izpustov
Kolikšen delež časa vozilo deluje na 100-odstotno električni pogon? 0% 67% [3][4]  100% 100%
  Blagi hibrid

Hibrid

e-POWER

100% električni pogon

Kako deluje? Bencinski motor med pospeševanjem in vožnjo z regulirano hitrostjo podpira akumulator.

Bencinski in električni motor enakomerno poganjata vozilo.

Kombinacija bencinskega motorja, ki polni akumulator, in električnega motorja, ki poganja kolesa. Vozilo v celoti poganja električni motor z akumulatorjem.y
Kaj poganja kolesa? Bencinski motor

Oboje

Električni motor Električni motor
Kako se polni akumulator? Z regenerativnim zaviranjem se akumulator polni med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo. Za polnjenje je vozilo treba priklopiti na električno omrežje.
Ali je potreben bencin? Da

Da

Da Ne
Kakšna je vožnja? Dodajanje navora za odzivnejše pospeševanje.

Takoj razpoložljiv navor in tišja vožnja.

Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja. Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja.
Izpusti CO2 Manj izpustov[1]

Občutno manj izpustov[2]

Minimalni izpusti[2] Brez izpustov
Kolikšen delež časa vozilo deluje na 100-odstotno električni pogon? 0% 67% [3][4]  100% 100%
  Blagi hibrid

Hibrid

e-POWER

100% električni pogon

Kako deluje? Bencinski motor med pospeševanjem in vožnjo z regulirano hitrostjo podpira akumulator.

Bencinski in električni motor enakomerno poganjata vozilo.

Kombinacija bencinskega motorja, ki polni akumulator, in električnega motorja, ki poganja kolesa. Vozilo v celoti poganja električni motor z akumulatorjem.y
Kaj poganja kolesa? Bencinski motor

Oboje

Električni motor Električni motor
Kako se polni akumulator? Z regenerativnim zaviranjem se akumulator polni med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo.

Motor z notranjim zgorevanjem in regenerativno zaviranje za polnjenje akumulatorja med vožnjo. Za polnjenje je vozilo treba priklopiti na električno omrežje.
Ali je potreben bencin? Da

Da

Da Ne
Kakšna je vožnja? Dodajanje navora za odzivnejše pospeševanje.

Takoj razpoložljiv navor in tišja vožnja.

Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja. Takoj razpoložljiv navor in tiha vožnja.
Izpusti CO2 Manj izpustov[1]

Občutno manj izpustov[2]

Minimalni izpusti[2] Brez izpustov
Kolikšen delež časa vozilo deluje na 100-odstotno električni pogon? 0% 67% [3][4]  100% 100%

Naši modeli pogonskih sklopov

Naši modeli pogonskih sklopov

Naši modeli pogonskih sklopov

Blagi hibrid

WO_T_MILD_HYBRID

Hibrid

WO_THYBRID

e-Power

WO_T_e-Power

100% električni pogon

WO_T_100_EV
Transmission Menjalnik Motor z notranjim zgorevanjem Električni motor Akumulator Razsmernik Generator Generator
Transmission Menjalnik Motor z notranjim zgorevanjem Električni motor Akumulator Razsmernik Generator Generator
Transmission Menjalnik Engine Motor z notranjim zgorevanjem Motor Električni motor Battery Akumulator Inverter Razsmernik Generator Generator

Štirikolesni pogon e-4ORCE

Ne gre za moč, ampak za način, kako jo uporabiti. Tehnologija e-4ORCE izkorišča ves potencial elektrificirane vožnje in ob pravem času usmeri pogon do pravega kolesa, kar omogoča neverjeten nadzor in udobje med vožnjo ne glede na teren. Na voljo pri novih vozilih Nissan Ariya in Nissan X-Trail.

Štirikolesni pogon e-4ORCE

Občutite vznemirjenje elektrificirane vožnje

Občutite vznemirjenje elektrificirane vožnje

Občutite vznemirjenje elektrificirane vožnje

ARIYA

ARIYA

Električni mestni terenec.

Mestni terenec ARIYA s tehnologijo e4ORCE odpira novo obdobje brezhibnega, intuitivnega in prilagodljivega doživetja v vozilu in zunaj njega. Vse to pa zaokroži prefinjeno zunanje oblikovanje, ki ga navdihuje brezčasni japonski futurizem.

Qashqai

QASHQAI

Vrhunski mestni terenec.

Pionirski Nissan Qashqai, ki je na trg prišel leta 2007, je med oboževalci tega segmenta vozil ostal priljubljen zaradi svojih naprednih tehnologij, dinamične zmogljivosti, značilne za dvoprostorske limuzine, ter praktičnega in privlačnega sloga športnega terenca.

JUKE hibrid

JUKE

Kupejevski mestni terenec.

Zdi se, da vam celotno mesto sledi s pogledom, ko se na prizorišče pripeljete z Nissanovim JUKOM, ki z inteligentnimi varnostnimi sistemi obvladuje promet s samozavestjo in pravo mero drznosti⁽⁵⁾. V kupejevskem mestnem terencu se preprosto ne morete zliti z okolico.

X-TRAIL

X-TRAIL

Družinski elektrificirani športni terenec.

e-POWER je edinstvena tehnologija, ki zagotavlja odzivno in tiho vožnjo, brez potrebe po polnjenju. Na voljo je tudi s štirikolesnim pogonom e-4ORCE za še večjo dinamiko, stabilnost in samozavest v vseh pogojih. X-Trail je na voljo v različici s 5 ali 7 sedeži, kjer je dovolj prostora za vse in vsakogar.

Nissanov trajnostni cikel

Nissanov trajnostni cikel

Nissanov trajnostni cikel

Nissanov trajnostni cikel
Trajnostna proizvodnja

Trajnostna proizvodnja

Proizvodnja je naš največji vir izpustov, vendar si močno prizadevamo, da bi jih zmanjšali. Sončna streha v Nissanovem centru za avtomobilske dele v Amsterdamu proizvede energijo za 70 % letnih potreb centra, odvečna energija pa se vrača nazaj v nacionalno omrežje.

Pot v smeri vožnje brez izpustov

Pot v smeri vožnje brez izpustov

Z več kot 500.000 prodanimi Nissanovimi vozili LEAF po vsem svetu in novimi modeli, ki ustrezajo vsem življenjskim slogom, bodo vozila z ničelno stopnjo izpustov še naprej igrala pomembno vlogo v Nissanovi prihodnosti. Danes ustvarjamo partnerstva z državnimi in lokalnimi organi, drugimi podjetji in panogami, da bi zagotovili potrebno infrastrukturo za prihodnost brez izpustov.  

Energija iz obnovljivih virov

Energija iz obnovljivih virov

Ena naših glavnih prednostnih nalog je zagotoviti trajnostni življenjski cikel električnega avtomobila, ki vključuje tudi obdobje pred in po življenjski dobi vozila. Prenovljeni Nissanovi akumulatorji se vnovič uporabijo za shranjevanje energije v stavbah, kot so domovi, katerih glavni vir energije je sončno sevanje, in arena Johan Cruijff v Amsterdamu. Največji tovrstni akumulator v Evropi shranjuje dovolj električne energije za napajanje celotne soseske okoli stadiona.

Odkrijte celotno ponudbo vozil

Odkrijte celotno ponudbo vozil

Odkrijte celotno ponudbo vozil

Nissanova vozila

[1] Na podlagi podatkov po protokolu WLTP in v primerjavi z enakovrednim modelom z motorjem z notranjim zgorevanjem. Rezultati v dejanski vožnji lahko odstopajo v odvisnosti od več dejavnikov, kot je dodatna oprema, stanje baterije, delovanje klimatske naprave, vzdrževanje, način vožnje in ne-tehničnih dejavnikov, kot so vremenski pogoji, konfiguracija ceste ipd.

 

[2] Na podlagi podatkov internih preskusov in še nedokončane homologacije. Rezultati v dejanski vožnji lahko odstopajo v odvisnosti od več dejavnikov, kot je dodatna oprema, stanje baterije, delovanje klimatske naprave, vzdrževanje, način vožnje in ne-tehničnih dejavnikov, kot so vremenski pogoji, konfiguracija ceste ipd.

 

[3] Opisi hibridnega električnega avtomobila (Hybrid Electric Vehicle) uporabljajo primerjavo z enakovrednim modelom z motorjem z notranjim zgorevanjem. Podatki v ciklu WLTP za model Juke Hybrid bodo homologirani tekom leta 2022. Podatki po WLTP so navedeni z namenom primerjave. Rezultati v dejanski vožnji lahko odstopajo v odvisnosti od več dejavnikov, med katerimi je raven napolnjenosti baterije ob začetku vožnje, naknadno vgrajena dodatna oprema, vremenski pogoji, način vožnje in obremenitev avtomobila.

[5] Ne smete se zanašati samo na funkcije, ki so v pomoč vozniku. Nekatere funkcije morda ne bodo delovale v vseh pogojih in okoliščinah. Veljajo hitrostne in druge omejitve. Za splošne pogoje v zvezi z Nissanovimi tehnologijami se obrnite na pooblaščenega koncesionarja Nissan.

Slike na spletni strani www.nissan.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.