Slike na spletni strani www.nissan.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.
WLTP - globalno usklajeni preizkus za lahka vozila
PREDSTAVITEV POSTOPKA WLTP
Pri izbiri Nissanovega vozila vam želimo priskrbeti čim bolj popolne podatke. To zajema tudi natančne in razumljive podatke o izpustih škodljivih plinov in porabe goriva.
V veljavo je stopil nov predpis, ki omogoča preprostejše izvajanje tega postopka. Gre za "globalno usklajeni preizkus za lahka vozila" – na kratko WLTP. Vsi proizvajalci morajo odslej svoja vozila testirati z uporabo postopka WLTP, preden jih pošljejo v prodajo.
Uporaba novega postopka WLTP se je začela v septembru 2017 za nove modele oziroma nove pogonske sklope. Postopek WLTP bo postopno nadomestil starejši postopek testiranja, tako imenovani postopek NEDC (New European Driving Cycle – novi evropski vozni cikel).
Nissan je januarja 2018 začel s prodajo vozil, ki bodo homologirana po novem postopku, od septembra 2018 pa bodo prav vsa vozila Nissan v naši servisno-prodajni mreži homologirana po postopku WLTP. Od septembra 2019 bo predpis WLTP stopil v veljavo tudi za lahka gospodarska vozila.
V prehodnem obdobju iz postopka NEDC v postopek WLTP bodo v določenih primerih navedeni rezultati po obeh standardih. V naslednjem povzetku so obrazložene razlike med obema postopkoma, da lahko kupci lažje primerjajo vozila.
WLTP - IZBOLJŠAN NAČIN TESTIRANJA
Postopek testiranja WLTP daje resničnejše podatke o izpustih škodljivih plinov in porabi goriva kot dosedanji postopek NEDC. Podatki po postopku WLTP so najbližje tistemu, kar lahko dosežete v vsakdanji vožnji.
Novi postopek testiranja se na primer izvaja v večjem temperaturnem obsegu, traja dalj časa in zajema več kot dvojno razdaljo vožnje kot pri postopku NEDC.
Za boljšo ponazoritev pogojev vožnje novi testni cikel vključuje močnejše pospeševanje, krajše postanke, višjo povprečno hitrost in višjo maksimalno hitrost.
Namesto kombinacije posnemanja mestne in zunajmestne vožnje se zdaj vozilo testira v štirih različnih hitrostnih območjih. Na ta način pridobljene meritve ponazarjajo različne sloge vožnje v različnih pogojih.
Podatki upoštevajo tudi razlike v opremi vozila v okviru izbora modela, ki vas zanima (vključno s posamično doplačilno opremo).
ZANESLJIVEJŠI PODATKI, KI SO VAM V POMOČ
Kljub svojim strožjim predpisom ostaja WLTP zgolj laboratorijski postopek. Da bi bili podatki še ustreznejši, je v uporabi dodaten postopek testiranja.
Tako imenovano testiranje izpustov pri dejanskih voznih pogojih ali na kratko test RDE. Ta zahteva izvajanje testov med vožnjo po cesti v pogojih, ki natančneje predstavljajo, kar povprečen voznik lahko razumno pričakuje glede doseganja rezultatov.
Test RDE zajema vzpenjanje in spuščanje po klancu z nizko hitrostjo po mestnih ulicah, vožnjo s srednjo hitrostjo po podeželskih cestah in z visoko hitrostjo po avtocestah, vključuje tudi vožnjo na visoki in nizki nadmorski višini, spremembe v obtežitvi vozila in nihanja zunanje temperature.
Od septembra 2019 bo postopek testiranja RDE veljal za vsa nova Nissanova osebna in tudi lahka gospodarska vozila.
ENAKA VOZILA, DRUGAČNE VREDNOSTI
Kombinacija standardov WLTP in RDE pomeni, da vrednosti, prikazane v Nissanovih oglasnih sporočilih in na Nissanovih spletnih straneh, veliko natančneje predstavljajo resnične podatke o izpustih CO2 in porabi goriva.
Kljub vsemu še vedno lahko prihaja do manjših razlik med izmerjenimi vrednostmi in tistimi, ki jih sami dosežete, vendar je novi postopek testiranja namenjen odpravljanju takšnih razlik v čim večji možni meri.
Zaradi novih pogojev testiranja pri postopku WLTP bodo vrednosti nekoliko višje od tistih, ki so bile pridobljene z zastarelim postopkom testiranja NEDC. Na Nissanovih vozilih ni izvedenih nobenih sprememb, izboljšani so le standardi, po katerih se opravljajo testiranja.