Hibrid ali bencin? Vznemirjenje zagotovljeno v obeh primerih

Nissan Juke Hybrid združuje električni motor z bencinskim za zmogljivo, odzivno in tiho vožnjo. Vaše poti bodo bolj učinkovite, saj porabi do 21 % manj goriva ⁽¹⁾. Nissan Juke je na voljo tudi z bencinskim motorjem s 84 kW (114 KM) v kombinaciji z ročnim menjalnikom ali menjalnikom z dvojno sklopko (DCT).

Nissan JUKE, stranski posnetek vozila, parkiranega v mestu

  

  

  

  

Prikazane slike in opisi so informativne narave. V nekaterih primerih so na fotografijah vozila, ki ne ustrezajo specifikacijam na lokalnem trgu in ne predstavljajo posebnega modela, različice ali ponudbe. Prikazane funkcije in oprema morda niso na voljo ali pa niso vključene v serijsko opremo oziroma so na voljo samo kot opcija (z doplačilom).
[1] Primerjava med Nissan Juke N-Connecta 1.0 84 kW/114 KM DCT in Nissan Juke N-Connecta Hybrid 105 kW/143 KM. Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 KM, bencin: poraba goriva (l/100 km): 6,1 - 6,2: Emisije CO2 v kombiniranem ciklu (g/km): 138-141. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 105 kW/143 KM: poraba goriva v kombiniranem ciklu (l/100 km): 4,8-4,9; Emisije CO2 v kombiniranem ciklu (g/km): 108-111. Vozilo je bilo homologirano v skladu z evropskimi predpisi z najbolj realističnim testnim postopkom WLTP. Vrednosti NEDC zato niso na voljo za to vozilo.
[2] Na podlagi internih testnih podatkov in čaka na odobritev. Dejanski rezultati se lahko razlikujejo glede na številne dejavnike, kot so dodatna oprema, stanje baterije, uporaba klimatske naprave, vzdrževanje, slog vožnje in netehnične dejavnike, kot so podnebne razmere, dejansko prevožena pot itd.
[3] Poraba električne energije – vožnja po mestu, normalna ekološka vožnja[4] Velja samo za DCT in ne HEV.
[5] Načini vožnje so na voljo samo pri določenih nivojih opreme. Deluje na krmiljenje, odzivnost pedala za plin in delovanje klimatske naprave.