BLAGI HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Kako deluje | Bencinski motor med pospeševanjem in enakomerno vožnjo podpira baterija |
Kombinacija bencinskega motorja, ki polni baterijo, in elektromotorja, ki vrti kolesa |
Kaj poganja kolesa? | Bencinski motor |
Električni motor |
Kako se polni baterija? | Polnjenje med vožnjo z regenerativnim zaviranjem |
Polni se med vožnjo z motorjem z notranjim izgorevanjem in regenerativnim zaviranjem |
Ali potrebuje bencin? | Da
|
Da |
Kakšna je izkušnja v vožnji? | Pomoč pri navoru z odzivnim pospeševanjem |
Takojšen navor in tiha vožnja |
BLAGI HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Kako deluje | Bencinski motor med pospeševanjem in enakomerno vožnjo podpira baterija |
Kombinacija bencinskega motorja, ki polni baterijo, in elektromotorja, ki vrti kolesa |
Kaj poganja kolesa? | Bencinski motor |
Električni motor |
Kako se polni baterija? | Polnjenje med vožnjo z regenerativnim zaviranjem |
Polni se med vožnjo z motorjem z notranjim izgorevanjem in regenerativnim zaviranjem |
Ali potrebuje bencin? | Da
|
Da |
Kakšna je izkušnja v vožnji? | Pomoč pri navoru z odzivnim pospeševanjem |
Takojšen navor in tiha vožnja |
BLAGI HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Kako deluje | Bencinski motor med pospeševanjem in enakomerno vožnjo podpira baterija |
Kombinacija bencinskega motorja, ki polni baterijo, in elektromotorja, ki vrti kolesa |
Kaj poganja kolesa? | Bencinski motor |
Električni motor |
Kako se polni baterija? | Polnjenje med vožnjo z regenerativnim zaviranjem |
Polni se med vožnjo z motorjem z notranjim izgorevanjem in regenerativnim zaviranjem |
Ali potrebuje bencin? | Da
|
Da |
Kakšna je izkušnja v vožnji? | Pomoč pri navoru z odzivnim pospeševanjem |
Takojšen navor in tiha vožnja |
BLAGI HIBRID | e-POWER[[127]] |
|
---|---|---|
Vrsta goriva | Bencin | Bencin |
Prostornina motorja (cc) | 1.332 | 1.497 |
Število valjev, razporeditev | 4, v vrsti | 3, prečno |
Največji navor, Nm / o/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Pogon | 2WD ali 4WD | 2WD |
Največja moč motorja kW (KM) | 116 (158) | 140 (190) |
Emisijski standard | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Pospešek 0 – 100 km/h (s) | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Najvišja hitrost (km/h) | 122 - 128 | 105 |
Vrsta prenosa | Ročni ali avtomatski | Avtomatski |
Kompresijsko razmerje | 10,5 +-1 : 1 | Variabilni 8:1 - 14:1 |
Pogonska kolesa | Prednji kolesi | Prednji kolesi |
Vrsta pogonskega sklopa |
Bencin blagi hibrid | e-POWER |
Vrsta menjalnika |
Avtomatski (CVT) / Ročni | Avtomastki |
BLAGI HIBRID | e-POWER[[127]] |
|
---|---|---|
Vrsta goriva | Bencin | Bencin |
Prostornina motorja (cc) | 1.332 | 1.497 |
Število valjev, razporeditev | 4, v vrsti | 3, prečno |
Največji navor, Nm / o/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Pogon | 2WD ali 4WD | 2WD |
Največja moč motorja kW (KM) | 116 (158) | 140 (190) |
Emisijski standard | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Pospešek 0 – 100 km/h (s) | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Najvišja hitrost (km/h) | 122 - 128 | 105 |
Vrsta prenosa | Ročni ali avtomatski | Avtomatski |
Kompresijsko razmerje | 10,5 +-1 : 1 | Variabilni 8:1 - 14:1 |
Pogonska kolesa | Prednji kolesi | Prednji kolesi |
Vrsta pogonskega sklopa |
Bencin blagi hibrid | e-POWER |
Vrsta menjalnika |
Avtomatski (CVT) / Ročni | Avtomastki |
BLAGI HIBRID | e-POWER[[127]] |
|
---|---|---|
Vrsta goriva | Bencin | Bencin |
Prostornina motorja (cc) | 1.332 | 1.497 |
Število valjev, razporeditev | 4, v vrsti | 3, prečno |
Največji navor, Nm / o/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Pogon | 2WD ali 4WD | 2WD |
Največja moč motorja kW (KM) | 116 (158) | 140 (190) |
Emisijski standard | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Pospešek 0 – 100 km/h (s) | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Najvišja hitrost (km/h) | 122 - 128 | 105 |
Vrsta prenosa | Ročni ali avtomatski | Avtomatski |
Kompresijsko razmerje | 10,5 +-1 : 1 | Variabilni 8:1 - 14:1 |
Pogonska kolesa | Prednji kolesi | Prednji kolesi |
Vrsta pogonskega sklopa |
Bencin blagi hibrid | e-POWER |
Vrsta menjalnika |
Avtomatski (CVT) / Ročni | Avtomastki |
Naredite naslednji korak
[1] Na podlagi podatkov internih preizkusov in homologacije v pripravi. Rezultati vožnje v resničnih razmerah se lahko razlikujejo glede na več dejavnikov, kot so doplačilna oprema, stanje akumulatorja, klimatska naprava, vzdrževanje, slog vožnje in dejavniki, ki niso tehničnega značaja, kot so na primer vremenske razmere, pot itd.
[2] Za opise hibridnih električnih vozil se uporablja primerjava z enakovrednim modelom motorja z notranjim zgorevanjem. Navedene vrednosti po standardu WLTP so namenjene zgolj primerjavi. Rezultati vožnje v resničnih razmerah se lahko razlikujejo zaradi dejavnikov, kot so začetna napolnjenost baterije, naknadno nameščena dodatna oprema, vremenske razmere, način vožnje in obremenitev vozila.
Prikazane slike in opisi so informativne narave. V nekaterih primerih so na fotografijah vozila, ki ne ustrezajo specifikacijam na lokalnem trgu in ne predstavljajo določenega modela, različice ali ponudbe. Prikazane funkcije in oprema morda niso na voljo ali pa niso vključene v serijsko opremo oziroma so na voljo samo kot dodatna oprema (z doplačilom).